е кабінет

ТГ абітурієнта

правила навчання 2024

Квота 2

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ЗАЯВИ

 

ІНСТРУКЦІЯ

 

  1. Для подання електронної заяви вступнику необхідно зареєструватися на сайті за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/.
     
    Під час реєстрації на зазначеному сайті вступник має зазначити наступні дані:
    •    адресу електронної пошти, до якої абітурієнт має доступ;
    •    номер, пін-код та рік отримання сертифіката НМТ / ЗНО;
    •    серію та номер документа про повну загальну середню освіту.
     
    Всі подані вступником дані перевіряються в Єдиній державній електронній базі з питань освіти. При цьому прізвище, ім'я, по батькові вступника у сертифікаті (сертифікатах) НМТ / ЗНО мають збігатися з прізвищем, іменем, по батькові вступника в атестаті про повну загальну середню освіту.
  2. У разі подання правильної інформації та збігу прізвища, імені, по батькові вступника у документах, дані про які знаходяться в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, вступник отримує за вказаною електронною поштою лист для активації доступу до особистого електронного кабінету.
  3. Доступ до особистого електронного кабінету вступник отримує після введення на інтернет-сайті https://vstup.edbo.gov.ua/ свого логіна та паролю.
     
    Після реєстрації в особистому електронному кабінеті вступник вносить до Єдиної бази номери телефонів (із зазначенням телефонних кодів) та завантажує своє фото (максимальний розмір файлу - 1 Мб).

 

Далі абітурієнт обирає вищі навчальні заклади і спеціальності (освітні програми) для подання заяв про вступ.


РЕЖИМИ ЕЛЕКТРОННОЇ ЗАЯВИ

  1. Подані вступником електронні заяви відразу відображаються у розділі Єдиної бази, до якого мають доступ приймальні комісії вищих навчальних закладів, обраних вступником. У момент подання електронна заява отримує статус "Подані заяви на вступ".
  2. Визначення статусу електронної заяви, що прийнята до розгляду, здійснюється приймальною комісією вищого навчального закладу протягом 24 годин з часу її прийняття і відображається в особистому кабінеті вступника із значеннями: "Зареєстровано у закладі освіти" або "Заява потребує уточнень".

Подана електронна заява МОЖЕ БУТИ АНУЛЬОВАНА (СКАСОВАНА) вступником в особистому електронному кабінеті тільки до моменту отримання статусу "Зареєстровано у закладі освіти".

  1. Після реєстрації заяви у вищому навчальному закладі на підставі рішення приймальної комісії вищого навчального закладу про допущення чи недопущення вступника до участі у конкурсному відборі уповноважена особа може встановити статус електронної заяви вступника "Допущено до конкурсу".
    Якщо вступника допущено до конкурсного відбору він очікує оприлюднення рейтингових списків у строки, визначені умовами прийому до вищих навчальних закладів України.
  2. У випадку проходження конкурсного відбору уповноважена особа приймальної комісії вузу змінює статус електронної заяви вступника, який пройшов конкурсний відбір та до якого приймальною комісією прийнято рішення про рекомендацію до зарахування на навчання, зі статусу "Допущено до конкурсу" на статус "Рекомендовано до зарахування".

Вступник, статус електронної заяви якого встановлено як "Рекомендовано до зарахування", зобов'язаний у визначені умовами прийому строки прийняти рішення щодо вступу на зазначену спеціальність у обраному вищому навчальному закладі та надати необхідні документи, визначені правилами прийому.

Після виконання вступником зазначених вимог, керівник вищого навчального закладу на підставі рішення приймальної комісії видає наказ про зарахування на навчання такого вступника. При цьому уповноважена особа приймальної комісії змінює статус електронної заяви вступника на "Зараховано на навчання".

У випадку якщо абітурієнт, електронна заява якого отримала статус "Рекомендовано до зарахування", не виконав встановлені вимоги до зарахування, рішення про рекомендування його на зарахування анулюється приймальною комісією вищого навчального закладу.

На підставі цього уповноважена особа приймальної комісії вузу змінює статус електронної заяви вступника на статус "Виключено із списку рекомендованих до зарахування".

Формування списків рекомендованих до зарахування вступників на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб відбувається у межах ліцензійного обсягу.

Для електронних заяв, поданих вступниками, відносно яких рішення про рекомендацію до зарахування на навчання за кошти державного бюджету приймальною комісією не прийнято, встановлюється статус "Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб".

Вступник, статус електронної заяви якого встановлено як "Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб", зобов'язаний у визначені умовами прийому вищого навчального закладу строки прийняти рішення щодо вступу на зазначену спеціальність та відвідати приймальну комісію вищого навчального закладу для подання паперової версії заяви про вступ та необхідних оригіналів документів (атестат, сертифікат ЗНО та ін.).

У випадку якщо абітурієнт, електронна заява якого отримала статус "Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб", не з’явився у встановлені строки до приймальної комісії вищого навчального закладу для підписання власної заяви про вступ та не подав оригінали документів, рішення про рекомендування його на зарахування анулюється приймальною комісією вищого навчального закладу.

На підставі цього уповноважена особа приймальної комісії вузу змінює статус електронної заяви вступника на статус "Власника заяви виключено із списку рекомендованих до зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб".